کد خبر: 12851
چهارشنبه, ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶
پرینت
ایمیل

چند نوع غذایی که کودکانتان مایلند در مدرسه بخورند

ساک نهار کودکتان آماده است؛ حال باید انتخاب کنید چه غذایی در آن قرار دهید. اگر فکر بسته‌بندی نهار پنج روز در هفته در 10 ماه آینده شما را خسته می‌کند، آرام باشید. ما در اینجا می‌خواهیم وعده‌های غذایی سریع و مغذی را برای بچه‌های کوچک به شما معرفی کنیم و در اینجا راه‌های عالی برای بسته‌بندی نهار به شما معرفی می‌کنیم.

مجله اینترنتی طیف نما به نقل از" ریدرز دایجست

1.هرماده‌ی غذایی چرخ شده
اگر کودکتان اهل ساندویچ نیست. این غذا را امتحان کنید: گوشت چرخ کرده، پنیر و سبزیجات و آنها را در یک بسته‌بندی مورد علاقه‌ی او رول کنید و با یک نخ ببندید البته پخته شده؟!. حال از او بپرسید: عزیزم دوستش داری؟


2-ساندویچ پن کیک
این مواد ساندویچ در خانه دارید؟ یک راه دیگر هم وجود دارد می‌توانید از پن کیک به عنوان نان استفاده کرده و داخل آن پنیر خامه‌ای، مربا و یا کره‌ی بادام و عسل بگذارید و یا از میوه و سبزیجات استفاده کنید.


3-مرغ سوخاری
به جای اینکه به فرزندتان پول بدهید تا از رستوران و یا کافه تریا غذا تهیه کند. می‌توانید مرغ سوخاری خوشمزه‌ای درست کنید و آن را در سس مورد علاقه‌ی کودکتان غوطه ور کنید و مطمئن باشید عاشقش خواهد شد.


5-برنج بوداده
تمام چیزی که برای این وعده نیاز دارید یک فنجان برنج و کمی روغن است و می‌توانید کمی سس سویا، سبزیجات، پروتئین و یا تخم مرغ نیز به آن اضافه کنیدو فراموش نکنید که برای آن چنگال یا قاشق در ظرف بگذارید.


5-ماست میوه‌ای
کمی میوه را داخل ماست بریزید و ماست را از قبل آبگیری کنید. این غذا مورد علاقه‌ی کودکان بسیاری است.

+ 0
مخالفم - 0
دیدگاه ها

کد امنیتی کد جدید

قوانین ارسال دیدگاه: 1. نظراتی که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی شود.
2. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
3. با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.
تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0